Բան ունեմ ասելու: Պիես: Վ. Սարոյան
(Ռադիոպիես)
ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ Սուրբ Ծննդյան երեկոն ռադիոյով հաղորդվում է Ափից Ափ: Նվագախումբը նվագում է “Ղողանջե´ք զանգերը”, ԵՐԵԽԱՆԵՐԸ երգում են ամբողջ ձայնով: Երգն ավարտվում է, ԵՐԵԽԱՆԵՐԸ ծափահարում են ու աղաղակում:
ՀԱՂՈՐԴԱՎԱՐ
(Սիրալիրությամբ)
Հրաշալի էր, երեխանե´ր: Դե, ի՞նչ, զվարճանում ենք, չէ՞:
(Սիրալիրությամբ)
Հրաշալի էր, երեխանե´ր: Դե, ի՞նչ, զվարճանում ենք, չէ՞:
ԵՐԵԽԱՆԵՐ
(Բացականչելով)
Այոոոո՜:
(Բացականչելով)
Այոոոո՜:
ՀԱՂՈՐԴԱՎԱՐ
Տիկնա´յք և պարոնա´յք, եթե միայն կարողանայիք տեսնել այս երեխաների երջանիկ դեմքերը, ձեր սրտերը կջերմանային: Նրանք եկել են Նյու Յորքի ամեն անկյունից` ողջունելու իրենց հին ընկեր Ձմեռ պապին այս հանդեսում: Երբ վերջին անգամ խոսեցինք Ձմեռ պապի հետ, նա Մոնրեալի կողմերում էր իր սահնակով ու հյուսիսային եղջերուներով: Բայց շուտով այստեղ կլինի: Նորից կանչե՞նք “Ձմեռ պապի”, երեխանե´ր:
Տիկնա´յք և պարոնա´յք, եթե միայն կարողանայիք տեսնել այս երեխաների երջանիկ դեմքերը, ձեր սրտերը կջերմանային: Նրանք եկել են Նյու Յորքի ամեն անկյունից` ողջունելու իրենց հին ընկեր Ձմեռ պապին այս հանդեսում: Երբ վերջին անգամ խոսեցինք Ձմեռ պապի հետ, նա Մոնրեալի կողմերում էր իր սահնակով ու հյուսիսային եղջերուներով: Բայց շուտով այստեղ կլինի: Նորից կանչե՞նք “Ձմեռ պապի”, երեխանե´ր:
ԵՐԵԽԱՆԵՐ
(Բացականչելով)
Այոոոո՜:
(Բացականչելով)
Այոոոո՜:
ՀԱՂՈՐԴԱՎԱՐ
Շատ լավ: Կանչում ենք` “Ձը´-մե´ռ-պա´-պի´”: Կանչո՜ւմ ենք` “Ձը´-մե´ռ-պա´-պի´”: Նե´րս եկ, Ձմեռ պապ: Որտե՞ղ ես հիմա:
Շատ լավ: Կանչում ենք` “Ձը´-մե´ռ-պա´-պի´”: Կանչո՜ւմ ենք` “Ձը´-մե´ռ-պա´-պի´”: Նե´րս եկ, Ձմեռ պապ: Որտե՞ղ ես հիմա:
(Հեռվից` ձյան միջից լսվում է զանգերի ձայն)
ՁԱՅՆ
Ող-ջու՜յն: Ող-ջու՜յն: Ձմեռ պա՜պն է: Ես հենց Նյու-Յորքի մոտերքում եմ: Ես կարողանում եմ տեսնել լույսերը: Շատ շուտով ձեզ հետ կլինեմ: Չհեռանա՜ք: Ինձ սպասե՜ք:
ՀԱՂՈՐԴԱՎԱՐ
Սպասե՞նք, երեխանե´ր: Սպասե՞նք Ձմեռ պապին:
Սպասե՞նք, երեխանե´ր: Սպասե՞նք Ձմեռ պապին:
ԵՐԵԽԱՆԵՐ
(Բացականչելով)
Այոոոո՜:
(Բացականչելով)
Այոոոո՜:
ՀԱՂՈՐԴԱՎԱՐ
Օ՜հ, տիկնա´յք և պարոնա´յք, սա երեխաների ամենամեծ հանդեսն է, որ դուք երբևէ տեսել եք: Այս բեմի ամբողջ անկյունն զբաղեցրել է երբևէ աճած ամենաբարձր տոնածառը` ծանրաբեռնված ամենահրաշալի ընծաներով ամբողջ աշխարհի փոքրիկ, խելոք տղաների ու աղջիկների համար: Շատ շուտով Ձմեռ պապն ինքն այստեղ մեզ հետ կլինի, բայց քանի դեռ սպասում ենք, մի ուրիշ երգ չերգե՞նք, երեխանե´ր:
Օ՜հ, տիկնա´յք և պարոնա´յք, սա երեխաների ամենամեծ հանդեսն է, որ դուք երբևէ տեսել եք: Այս բեմի ամբողջ անկյունն զբաղեցրել է երբևէ աճած ամենաբարձր տոնածառը` ծանրաբեռնված ամենահրաշալի ընծաներով ամբողջ աշխարհի փոքրիկ, խելոք տղաների ու աղջիկների համար: Շատ շուտով Ձմեռ պապն ինքն այստեղ մեզ հետ կլինի, բայց քանի դեռ սպասում ենք, մի ուրիշ երգ չերգե՞նք, երեխանե´ր:
ԵՐԵԽԱՆԵՐ
(Բացականչելով)
Այոոոո՜:
(Բացականչելով)
Այոոոո՜:
ՀԱՂՈՐԴԱՎԱՐ
Շատ լավ: “Լուռ գիշերը”:
Շատ լավ: “Լուռ գիշերը”:
(ԵՐԵԽԱՆԵՐԸ երգում են “Լուռ գիշերը”):
(Մինչ նրանք երգում են, սկիզբ է առնում այս խոսակցությունը:
Մի ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ և մի ԴՌՆԱՊԱՆ):
Մի ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ և մի ԴՌՆԱՊԱՆ):
ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ
Ներողություն: Էս ի՞նչ է:
Ներողություն: Էս ի՞նչ է:
ԴՌՆԱՊԱՆ
Ներեցե՞ք:
Ներեցե՞ք:
ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ
Դե ասե´ք: Ասե´ք: Էստեղ մոտերքում ի՞նչ է կատարվում:
Դե ասե´ք: Ասե´ք: Էստեղ մոտերքում ի՞նչ է կատարվում:
ԴՌՆԱՊԱՆ
Գիտեք` սա Սուրբ Ծննդյան հանդես է երեխաների համար: Ես ստիպված եմ խնդրել ձեզ, որ հեռանաք:
Գիտեք` սա Սուրբ Ծննդյան հանդես է երեխաների համար: Ես ստիպված եմ խնդրել ձեզ, որ հեռանաք:
ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ
Լավ: Կհեռանամ, բայց… ինչպիսի՞ երեխաների համար:
Լավ: Կհեռանամ, բայց… ինչպիսի՞ երեխաների համար:
ԴՌՆԱՊԱՆ
Աղքատ երեխաների:
Աղքատ երեխաների:
ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ
Երգողները նրա՞նք են:
Երգողները նրա՞նք են:
ԴՌՆԱՊԱՆ
Ես վստահ եմ, որ երգողները երեխաներն են:
Ես վստահ եմ, որ երգողները երեխաներն են:
ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ
Եղավ, ուրեմն հրաշալի է: Մարդ չէր կարող ավելի լավ բան անել, քան փորձել երեխաներին երջանկացնել:
Եղավ, ուրեմն հրաշալի է: Մարդ չէր կարող ավելի լավ բան անել, քան փորձել երեխաներին երջանկացնել:
ԴՌՆԱՊԱՆ
Այո´, սը´ր, սակայն ստիպված եմ ձեզ խնդրել…
Այո´, սը´ր, սակայն ստիպված եմ ձեզ խնդրել…
ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ
Նրանք երջանիկ են, չէ՞:
Նրանք երջանիկ են, չէ՞:
ԴՌՆԱՊԱՆ
Ներեցե՞ք:
Ներեցե՞ք:
ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ
Չարժե ամբողջ ժամանակ ներողություն խնդրել: Ասում եմ երեխաները…, նրանք էլի… երջանիկ են, չէ՞:
Չարժե ամբողջ ժամանակ ներողություն խնդրել: Ասում եմ երեխաները…, նրանք էլի… երջանիկ են, չէ՞:
ԴՌՆԱՊԱՆ
Որքանով որ ես կարող եմ ասել` այո´, սը´ր:
Որքանով որ ես կարող եմ ասել` այո´, սը´ր:
ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ
Ինչի՞ց իմացաք:
Ինչի՞ց իմացաք:
ԴՌՆԱՊԱՆ
Ներեցե´ք, սը´ր… Ես ստիպված եմ խնդրել ձեզ…
Ներեցե´ք, սը´ր… Ես ստիպված եմ խնդրել ձեզ…
ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ
Էդ ո՞նց իմացաք, որ երեխաները երջանիկ են:
Էդ ո՞նց իմացաք, որ երեխաները երջանիկ են:
ԴՌՆԱՊԱՆ
Նրանք տխուր չեն երևում:
Նրանք տխուր չեն երևում:
ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ
Դուք երջանի՞կ եք:
Դուք երջանի՞կ եք:
ԴՌՆԱՊԱՆ
Առանց վախենալու, որ սուտ ասած կլինեմ, կարծում եմ` կարող եմ ասել` երջանիկ եմ, իսկ հիմա, բարի եղեք, սա երեխաների Սուրբ Ծննդյան երեկոն է: Սա մեծահասակների համար չէ:
Առանց վախենալու, որ սուտ ասած կլինեմ, կարծում եմ` կարող եմ ասել` երջանիկ եմ, իսկ հիմա, բարի եղեք, սա երեխաների Սուրբ Ծննդյան երեկոն է: Սա մեծահասակների համար չէ:
ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ
Ես մեծահասակ չեմ: Նկատի ունենալով, որ երբեք չեմ եղել երեխաների Սուրբ Ծննդյան հանդեսում, ներկա կգտնվեմ էս մեկին:
Ես մեծահասակ չեմ: Նկատի ունենալով, որ երբեք չեմ եղել երեխաների Սուրբ Ծննդյան հանդեսում, ներկա կգտնվեմ էս մեկին:
ԴՌՆԱՊԱՆ
Խնդրում եմ, սը´ր…, սա աղքատ երեխաների համար է:
Խնդրում եմ, սը´ր…, սա աղքատ երեխաների համար է:
ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ
Ես աղքատ եմ: Բայց սրա համար փող ունեմ, վերցրե´ք: Սա ավելացրեք երեխաների համար նախատեսված դրամագլխին:
Ես աղքատ եմ: Բայց սրա համար փող ունեմ, վերցրե´ք: Սա ավելացրեք երեխաների համար նախատեսված դրամագլխին:
ԴՌՆԱՊԱՆ
(Ապշած)
Սա հարյուր դոլարանոց թղթադրամ է, սը´ր:
(Ապշած)
Սա հարյուր դոլարանոց թղթադրամ է, սը´ր:
ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ
Ծախսե´ք երեխաների համար: Ասեք, որ դա ուղարկել է… Անանուն մեկը:
Ծախսե´ք երեխաների համար: Ասեք, որ դա ուղարկել է… Անանուն մեկը:
ԴՌՆԱՊԱՆ
Այո´, սը´ր: Շնորհակալություն, սը´ր: Համոզված եմ, որ սա բազմաթիվ երեխաների երջանիկ կդարձնի:
Այո´, սը´ր: Շնորհակալություն, սը´ր: Համոզված եմ, որ սա բազմաթիվ երեխաների երջանիկ կդարձնի:
ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ
Իմ ուզածն էլ հենց դա է:
Իմ ուզածն էլ հենց դա է:
ԴՌՆԱՊԱՆ
Շնորհակալություն, սը´ր: Շնորհակալություն: Կբարեհաճեի՞ք ավելի մոտ գնալ: Վստահ եմ` այդպես միանգամայն լավ կլինի:
Շնորհակալություն, սը´ր: Շնորհակալություն: Կբարեհաճեի՞ք ավելի մոտ գնալ: Վստահ եմ` այդպես միանգամայն լավ կլինի:
ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ
Չէ´, չէ´: Ինձ վերջին շարքն էլ հարմար է:
Չէ´, չէ´: Ինձ վերջին շարքն էլ հարմար է:
ԴՌՆԱՊԱՆ
Շատ լավ, սը´ր: Ես փողը կտանեմ կոմիտե:
Շատ լավ, սը´ր: Ես փողը կտանեմ կոմիտե:
(ԵՐԵԽԱՆԵՐՆ ավարտում են “Լուռ գիշեր” երգը):
ՀԱՂՈՐԴԱՎԱՐ
Հրաշալի՜ էր, երեխանե´ր:
Հրաշալի՜ էր, երեխանե´ր:
(Դրամատիկական դադար):
Պատրաստ, երեխանե´ր:
(Գոչելով)
Պահե´ք ձեր շունչը: Ձմեռ պապն այստեղ է: Նա բեմում կհայտնվի ճիշտ մեկ վայրկյան հետո:
(ԵՐԵԽԱՆԵՐԸ ճչում են, բացականչում և ծափահարում):
ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ
(Ժխորի միջից)
Ա´յ թե երեխաները երջանիկ կլինեն: Ձմեռ պապը նրանց բոլորին կերջանկացնի:
(Ժխորի միջից)
Ա´յ թե երեխաները երջանիկ կլինեն: Ձմեռ պապը նրանց բոլորին կերջանկացնի:
(ՁՄԵՌ ՊԱՊԸ ժամանում է: ԵՐԵԽԱՆԵՐՆ ավելի բարձր են աղաղակում, քան երբևէ):
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Շնորհավոր Սուրբ Ծնունդ, երեխանե՜ր: Շնորհավոր Սուրբ Ծնունդ:
Շնորհավոր Սուրբ Ծնունդ, երեխանե՜ր: Շնորհավոր Սուրբ Ծնունդ:
ԵՐԵԽԱՆԵՐ
Շնորհավո՜ր Սուրբ Ծնունդ, Ձմեռ պապի:
Շնորհավո՜ր Սուրբ Ծնունդ, Ձմեռ պապի:
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Երջանիկ դեմքերով ի՜նչ հրաշալի խումբ է. նման բան չեմ տեսել: Դուք բոլորդ էլ խելո՞ք տղաներ ու աղջիկներ եք:
Երջանիկ դեմքերով ի՜նչ հրաշալի խումբ է. նման բան չեմ տեսել: Դուք բոլորդ էլ խելո՞ք տղաներ ու աղջիկներ եք:
ԵՐԵԽԱՆԵՐ
(Բացականչելով)
Այոոոո՜:
(Բացականչելով)
Այոոոո՜:
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Ուրեմն հրաշալի է:
Ուրեմն հրաշալի է:
ՀԱՂՈՐԴԱՎԱՐ
(Շշնջալով)
Տիկնա´յք և պարոնա´յք, երեխաները պատրաստվում են մեկ առ մեկ բեմ գալ և խոսել Ձմեռ պապի հետ: Առաջինը մի փոքրիկ աղջիկ է:
(Շշնջալով)
Տիկնա´յք և պարոնա´յք, երեխաները պատրաստվում են մեկ առ մեկ բեմ գալ և խոսել Ձմեռ պապի հետ: Առաջինը մի փոքրիկ աղջիկ է:
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Հապա տեսեք, թե ո՜վ է այստեղ: Անունդ ի՞նչ է, պստի´կ աղջիկ:
Հապա տեսեք, թե ո՜վ է այստեղ: Անունդ ի՞նչ է, պստի´կ աղջիկ:
ՓՈՔՐԻԿ ԱՂՋԻԿ
Մերի ՄըքԳերի:
Մերի ՄըքԳերի:
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Մերի ՄըքԳերի: Քանի՞ տարեկան ես:
Մերի ՄըքԳերի: Քանի՞ տարեկան ես:
ՓՈՔՐԻԿ ԱՂՋԻԿ
Յոթ ու կես:
Յոթ ու կես:
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Որտե՞ղ ես ապրում:
Որտե՞ղ ես ապրում:
ՓՈՔՐԻԿ ԱՂՋԻԿ
Հարուր քսվեց… Չէ´: Հարուր վաթսուներկու Իսթ հարուր քսվեց:
Հարուր քսվեց… Չէ´: Հարուր վաթսուներկու Իսթ հարուր քսվեց:
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Իսկ դու ի՞նչ ես ցանկանում Սուրբ Ծննդյան տոնի առթիվ:
Իսկ դու ի՞նչ ես ցանկանում Սուրբ Ծննդյան տոնի առթիվ:
(ՓՈՔՐԻԿ ԱՂՋԻԿԸ տատամսում է)
Հը՞:
Հը՞:
ՓՈՔՐԻԿ ԱՂՋԻԿ
Ես ուզում եմ… ըը…
Ես ուզում եմ… ըը…
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Վա՜հ, վա´հ, մի՞թե վախենում ես Ձմեռ պապից: Ի՞նչ ես ուզում Սուրբ Ծննդյան տոնի առթիվ:
Վա՜հ, վա´հ, մի՞թե վախենում ես Ձմեռ պապից: Ի՞նչ ես ուզում Սուրբ Ծննդյան տոնի առթիվ:
ՓՈՔՐԻԿ ԱՂՋԻԿ
Մոռացա:
Մոռացա:
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Տիկնիկ ուզու՞մ ես:
Տիկնիկ ուզու՞մ ես:
ՓՈՔՐԻԿ ԱՂՋԻԿ
Ես տուն եմ ուզում:
Ես տուն եմ ուզում:
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Խաղալիք -տուն: Էլ ի՞նչ:
Խաղալիք -տուն: Էլ ի՞նչ:
ՓՈՔՐԻԿ ԱՂՋԻԿ
Խաղալիք –տուն չէ: Ես իսկական տուն եմ ուզում:
Խաղալիք –տուն չէ: Ես իսկական տուն եմ ուզում:
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
(Ծիծաղելով)
Տուն: Էլ ի՞նչ:
(Ծիծաղելով)
Տուն: Էլ ի՞նչ:
ՓՈՔՐԻԿ ԱՂՋԻԿ
Մի մեծ սենյակ` լիքը խաղալիքներով: Մի ուրիշ սենյակ էլ` լիքը…
Մի մեծ սենյակ` լիքը խաղալիքներով: Մի ուրիշ սենյակ էլ` լիքը…
ՀԱՂՈՐԴԱՎԱՐ
Տիկնա´յք և պարոնա´յք, Ձմեռ պապն առաջին մանկանը տվեց Սուրբ Ծննդյան իր նվերը` կապույտ թղթով մի մեծ փաթեթ, իսկ այժմ երկրորդ երեխան է գալիս բեմ: Այս մեկը ջահել մի տղա է` աշխարհի չափ մեծ ժպիտով: Եվ չտեսնված շիկակարմիր մազերով:
Տիկնա´յք և պարոնա´յք, Ձմեռ պապն առաջին մանկանը տվեց Սուրբ Ծննդյան իր նվերը` կապույտ թղթով մի մեծ փաթեթ, իսկ այժմ երկրորդ երեխան է գալիս բեմ: Այս մեկը ջահել մի տղա է` աշխարհի չափ մեծ ժպիտով: Եվ չտեսնված շիկակարմիր մազերով:
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Այսպե՜ս, այսպե՜ս. տեսեք, թե ո՜վ է այստեղ: Ի՞նչ է քո անունը:
Այսպե՜ս, այսպե՜ս. տեսեք, թե ո՜վ է այստեղ: Ի՞նչ է քո անունը:
ՏՂԱ
Մելվին Աթեյ:
Մելվին Աթեյ:
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Ի՞նչ-ի՞նչ:
Ի՞նչ-ի՞նչ:
ՏՂԱ
Մելվին Աթեյ:
Մելվին Աթեյ:
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Քանի՞ տարեկան ես, Մերվի´ն:
Քանի՞ տարեկան ես, Մերվի´ն:
ՏՂԱ
Ոչ թե Մերվին, այլ Մելվին: Մ-ե-լ-վ-ի-ն:
Ոչ թե Մերվին, այլ Մելվին: Մ-ե-լ-վ-ի-ն:
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Շատ լավ, Մելվի´ն: Դու քանի՞ տարեկան ես:
Շատ լավ, Մելվի´ն: Դու քանի՞ տարեկան ես:
ՏՂԱ
Տասը:
Տասը:
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Տաս ու կե՞ս:
Տաս ու կե՞ս:
ՏՂԱ
Չէ´: Ուղղակի տասը:
Չէ´: Ուղղակի տասը:
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Տասը և երկու ամսական, կամ վեց, կամ չորս ամսական կամ ինչքա՞ն:
Տասը և երկու ամսական, կամ վեց, կամ չորս ամսական կամ ինչքա՞ն:
ՏՂԱ
Չէ՜: Հենց տասը: Ծննդյանս օրը դեկտեմբերի 24-ն է: Էսօր:
Չէ՜: Հենց տասը: Ծննդյանս օրը դեկտեմբերի 24-ն է: Էսօր:
(ԵՐԵԽԱՆԵՐԸ ծափողջունում են)
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Այսպե՜ս, այսպե՜ս, դե մի՞թե դա հրաշալի չէ: Երկու տոն միանգամից: Տարեդարձը և Սուրբ Ծնունդը` մեկտեղ:
Այսպե՜ս, այսպե՜ս, դե մի՞թե դա հրաշալի չէ: Երկու տոն միանգամից: Տարեդարձը և Սուրբ Ծնունդը` մեկտեղ:
ՏՂԱ
Այո´, սը´ր:
Այո´, սը´ր:
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Իսկ որտե՞ղ ես ապրում, Մերվի´ն:
Իսկ որտե՞ղ ես ապրում, Մերվի´ն:
ՏՂԱ
Մելվի՜ն, Ձմեռ պապի:
Մելվի՜ն, Ձմեռ պապի:
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Ի՞նչ…
Ի՞նչ…
ՏՂԱ
Մելվի՜ն: Մելվի՜ն:
Մելվի՜ն: Մելվի՜ն:
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Այո` Մելվի´ն: Իսկ որտե՞ղ ես ապրում:
Այո` Մելվի´ն: Իսկ որտե՞ղ ես ապրում:
ՏՂԱ
Երկուսի երեսունյոթ, Իսթ հարյուր քառասունհինգերորդ փողոց:
Երկուսի երեսունյոթ, Իսթ հարյուր քառասունհինգերորդ փողոց:
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Իսկ դու՞ ինչ ես ուզում Սուրբ Ծննդյան առթիվ:
Իսկ դու՞ ինչ ես ուզում Սուրբ Ծննդյան առթիվ:
ՏՂԱ
Մի գրամեքենա, հեծանիվ, ֆուտբոլի գնդակ ու մի մուշտակ մայրիկիս համար:
Մի գրամեքենա, հեծանիվ, ֆուտբոլի գնդակ ու մի մուշտակ մայրիկիս համար:
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Էլ ի՞նչ:
Էլ ի՞նչ:
ՏՂԱ
Ու մի նոր կոստյում հայրիկիս համար:
Ու մի նոր կոստյում հայրիկիս համար:
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Էլ ի՞նչ:
Էլ ի՞նչ:
ՏՂԱ
Եվ երկու իսկական լավ զգեստներ քույրիկներիս համար:
Եվ երկու իսկական լավ զգեստներ քույրիկներիս համար:
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Էլ ի՞նչ:
Էլ ի՞նչ:
ՏՂԱ
Դե… մի հեծանիվ էլ իմ ընկեր Հարրիի համար:
Դե… մի հեծանիվ էլ իմ ընկեր Հարրիի համար:
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Էլ ի՞նչ:
Էլ ի՞նչ:
ՏՂԱ
Դե…
Դե…
ՀԱՂՈՐԴԱՎԱՐ
Տիկնա´յք և պարոնա´յք, Ձմեռ պապը տղային հանձնեց Սուրբ Ծննդյան իր փաթեթը, իսկ այժմ համար երեք երեխան է գալիս բեմ: Գեղեցիկ սևամորթ մի աղջնակ:
Տիկնա´յք և պարոնա´յք, Ձմեռ պապը տղային հանձնեց Սուրբ Ծննդյան իր փաթեթը, իսկ այժմ համար երեք երեխան է գալիս բեմ: Գեղեցիկ սևամորթ մի աղջնակ:
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Այսպե՜ս, այսպե՜ս, հապա նայեք, թե ո՜վ է գալիս Ձմեռ պապի ձեռքը սեղմելու: Եվ ի՞նչ է քո անունը, փոքրի´կ աղջիկ:
Այսպե՜ս, այսպե՜ս, հապա նայեք, թե ո՜վ է գալիս Ձմեռ պապի ձեռքը սեղմելու: Եվ ի՞նչ է քո անունը, փոքրի´կ աղջիկ:
ԱՂՋԻԿ
Ալիս Լեոնորա Ուիլլյամս:
Ալիս Լեոնորա Ուիլլյամս:
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Իսկ քանի՞ տարեկան ես, Ալի´ս:
Իսկ քանի՞ տարեկան ես, Ալի´ս:
ԱՂՋԻԿ
Ութ եմ` իննի մեջ:
Ութ եմ` իննի մեջ:
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Իսկ դու´ ի՞նչ ես ուզում Սուրբ Ծննդյան տոնի առթիվ:
Իսկ դու´ ի՞նչ ես ուզում Սուրբ Ծննդյան տոնի առթիվ:
ԱՂՋԻԿ
Ըը՜…
Ըը՜…
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Դե՞…
Դե՞…
ԱՂՋԻԿ
…Մի զույգ չմուշկ, հեծանիվ ու մի կարմիր համազգեստ:
…Մի զույգ չմուշկ, հեծանիվ ու մի կարմիր համազգեստ:
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Էլ ի՞նչ:
Էլ ի՞նչ:
ԱՂՋԻԿ
Ըը՜…
Ըը՜…
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Էլ ի՞նչ:
Էլ ի՞նչ:
ԱՂՋԻԿ
Մի կարմիր համազգեստ, …ըը՜…
Մի կարմիր համազգեստ, …ըը՜…
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Մի ուրի՞շ կարմիր համազգեստ էլ:
Մի ուրի՞շ կարմիր համազգեստ էլ:
ԱՂՋԻԿ
Չէ´, էդ մեկը:
Չէ´, էդ մեկը:
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Էլ ի՞նչ:
Էլ ի՞նչ:
ԱՂՋԻԿ
Մի զույգ չմուշկ:
Մի զույգ չմուշկ:
ՀԱՂՈՐԴԱՎԱՐ
Տիկնա´յք և պարոնա´յք, Ձմեռ պապը փոքրիկ աղջկան հանձնեց Սուրբ Ծննդյան իր ընծան, իսկ այժմ մի ուրիշ մանուկ էլ է բեմ գալիս: Այս մեկը փոքրիկ տղա է:
Տիկնա´յք և պարոնա´յք, Ձմեռ պապը փոքրիկ աղջկան հանձնեց Սուրբ Ծննդյան իր ընծան, իսկ այժմ մի ուրիշ մանուկ էլ է բեմ գալիս: Այս մեկը փոքրիկ տղա է:
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Այսպե՜ս, այսպե՜ս, հապա նայեք` ով է այստեղ: Իսկ ի՞նչ է քո´ անունը, փոքրի´կ:
Այսպե՜ս, այսպե՜ս, հապա նայեք` ով է այստեղ: Իսկ ի՞նչ է քո´ անունը, փոքրի´կ:
ՏՂԱ
Ջո:
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Ջո ի՞նչ:
Ջո:
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Ջո ի՞նչ:
ՏՂԱ
Ջո Բեննեվընթ: Տասնմեկ ու կես եմ: Ապրում եմ…
Ջո Բեննեվընթ: Տասնմեկ ու կես եմ: Ապրում եմ…
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Օ՜հ, այո´: Լա´վ, դու ի՞նչ ես ուզում Սուրբ Ծննդյան առթիվ:
Օ՜հ, այո´: Լա´վ, դու ի՞նչ ես ուզում Սուրբ Ծննդյան առթիվ:
ՋՈ
Հեծանիվ:
Հեծանիվ:
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Էլ ի՞նչ:
Էլ ի՞նչ:
ՋՈ
Բա որտե՞ղ է:
Բա որտե՞ղ է:
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Ի՞նչ, Ջո´:
Ի՞նչ, Ջո´:
ՋՈ
Ասում եմ` որտե՞ղ է հեծանիվը:
Ասում եմ` որտե՞ղ է հեծանիվը:
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Ահա քո նվերը, Ջո´: Իսկ հիմա` տեսեք, թե ով է բարձրանում սանդուղքներով:
Ահա քո նվերը, Ջո´: Իսկ հիմա` տեսեք, թե ով է բարձրանում սանդուղքներով:
ՋՈ
Ի՞նչ կա էս փաթեթում: Ախր ես հեծանիվ եմ ուզում:
Ի՞նչ կա էս փաթեթում: Ախր ես հեծանիվ եմ ուզում:
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Իսկ ի՞նչ է քո անունը, պստի´կ աղջիկ:
Իսկ ի՞նչ է քո անունը, պստի´կ աղջիկ:
ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ
(Հեռվից` բարձր ու զայրացած)
Մի րոպե, Ձմեռ պապ: էս ի՞նչ է կատարվում էստեղ:
(Հեռվից` բարձր ու զայրացած)
Մի րոպե, Ձմեռ պապ: էս ի՞նչ է կատարվում էստեղ:
ՁՄԵՌ ՊԱՊ
Հը՞, ի՞նչ է:
Հը՞, ի՞նչ է:
ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ
(Ավելի մոտիկից)
Ամեն մեկին` հերթով, Ձմեռ պապ: Նրանք չեն ստանում իրենց ուզածը: Ջոն հեծանիվ է ուզում:
(Ավելի մոտիկից)
Ամեն մեկին` հերթով, Ձմեռ պապ: Նրանք չեն ստանում իրենց ուզածը: Ջոն հեծանիվ է ուզում:
ՁԱՅՆԵՐ
Ո՞վ է այս մարդը: Խմա՞ծ է: Ի՞նչ է պատահել:
Ո՞վ է այս մարդը: Խմա՞ծ է: Ի՞նչ է պատահել:
ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ
Ջոյին տվեք իր հեծանիվը: Ալիսին տվեք իր կարմիր համազգեստը և չմուշկները: Մի րոպե´, երեխանե´ր: Մի րոպե´, Ձմեռ պապ: Բան ունեմ ասելու:
Ջոյին տվեք իր հեծանիվը: Ալիսին տվեք իր կարմիր համազգեստը և չմուշկները: Մի րոպե´, երեխանե´ր: Մի րոպե´, Ձմեռ պապ: Բան ունեմ ասելու:
ՈՍՏԻԿԱՆ
(Իջնելով շարքերի միջով)
Տեղիցդ չշարժվե´ս, երիտասա´րդ:
(Իջնելով շարքերի միջով)
Տեղիցդ չշարժվե´ս, երիտասա´րդ:
ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ
Լսե´ք, պարո´ն ոստիկան: Նա չի տալիս նրանց ուզածը:
Լսե´ք, պարո´ն ոստիկան: Նա չի տալիս նրանց ուզածը:
ՈՍՏԻԿԱՆ
Շատ լավ, շատ լավ, ի´նձ հետևիր:
Շատ լավ, շատ լավ, ի´նձ հետևիր:
ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ
Մի րոպե: Որտե՞ղ է Ջոն:
(Բղավելով)
Ջո Բեննեվը՜նթ: Ե´ս կճարեմ քո հեծանիվը: Ես հեծանիվը ձեր տուն ուղարկել կտամ:
Մի րոպե: Որտե՞ղ է Ջոն:
(Բղավելով)
Ջո Բեննեվը՜նթ: Ե´ս կճարեմ քո հեծանիվը: Ես հեծանիվը ձեր տուն ուղարկել կտամ:
ՈՍՏԻԿԱՆ
Հիմա գնացի´նք:
Հիմա գնացի´նք:
ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ
Դու ինչպե՞ս կարող ես նրանց հարցնել, թե ովքեր են իրենք, որտեղ են ապրում, քանի տարեկան են, ինչի կարիք ունեն, իսկ հետո նրանց ճանապարհել այդ ողորմելի փաթեթներով, որոնց մեջ իսկի բան էլ չկա: Ու՞ր է Ալիսը: Ես քեզ համար չմուշկներ ու կարմիր համազգեստ կգտնեմ, կբերե՜մ:
Դու ինչպե՞ս կարող ես նրանց հարցնել, թե ովքեր են իրենք, որտեղ են ապրում, քանի տարեկան են, ինչի կարիք ունեն, իսկ հետո նրանց ճանապարհել այդ ողորմելի փաթեթներով, որոնց մեջ իսկի բան էլ չկա: Ու՞ր է Ալիսը: Ես քեզ համար չմուշկներ ու կարմիր համազգեստ կգտնեմ, կբերե՜մ:
ՈՍՏԻԿԱՆ
Գնացի´նք, գնացի´նք:
Գնացի´նք, գնացի´նք:
(Նրանց ուրվագծերն հետզհետե աղոտանում են պարեկատուն շարժվելիս):
Ի՞նչ է պատահել, ա´յ տղա:
ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ
Չե՞ք հասկանում, որ պարտավոր են տալ նրանց ուզած բաները:
Չե՞ք հասկանում, որ պարտավոր են տալ նրանց ուզած բաները:
ՈՍՏԻԿԱՆ
Ինչի՞ մասին ես խոսում:
Ինչի՞ մասին ես խոսում:
ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ
Ջո Բեննեվընթը հեծանիվ է ուզում: Նա պետք է հեծանիվ ունենա:
Ջո Բեննեվընթը հեծանիվ է ուզում: Նա պետք է հեծանիվ ունենա:
ՈՍՏԻԿԱՆ
Ի՞նչ տարբերություն: Հեծանի՞վ, թե՞ մի ուրիշ բան:
Ի՞նչ տարբերություն: Հեծանի՞վ, թե՞ մի ուրիշ բան:
ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ
Դա պետք է լինի էն, ինչ նրանք են ուզում, անկախ նրանից, թե դա ինչ է:
Դա պետք է լինի էն, ինչ նրանք են ուզում, անկախ նրանից, թե դա ինչ է:
ՈՍՏԻԿԱՆ
Դու պետք է գետինը մտնեիր Սուրբ Ծննդյան երեկոն այդպես խափանելու համար, մանավանդ, որ դա աղքատ, անապահով մանուկների համար էր:
Դու պետք է գետինը մտնեիր Սուրբ Ծննդյան երեկոն այդպես խափանելու համար, մանավանդ, որ դա աղքատ, անապահով մանուկների համար էր:
ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ
Նրանք գործ չունեն նման ձևով հանդես անելու հետ: Նրանք չեն գիտակցում, բայց երեխաներին ծաղր ու ծանակի են ենթարկում: Ջոյի համար կարևոր է իր հեծանիվը ստանալ, եթե վստահ է, որ ինքը հեծանիվ է ուզում կամ ունի դրա կարիքը, որպեսզի երջանիկ լինի:
ՈՍՏԻԿԱՆ
Շատ լավ, դե մի հեծանի´վ գտիր նրա համար: Ո՞վ ես դու` Ձմեռ պա՞պ:
Նրանք գործ չունեն նման ձևով հանդես անելու հետ: Նրանք չեն գիտակցում, բայց երեխաներին ծաղր ու ծանակի են ենթարկում: Ջոյի համար կարևոր է իր հեծանիվը ստանալ, եթե վստահ է, որ ինքը հեծանիվ է ուզում կամ ունի դրա կարիքը, որպեսզի երջանիկ լինի:
ՈՍՏԻԿԱՆ
Շատ լավ, դե մի հեծանի´վ գտիր նրա համար: Ո՞վ ես դու` Ձմեռ պա՞պ:
ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ
Չէ´, Ձմեռ պապ չեմ, բայց ես կարող եմ Ջոյի համար ինչ-որ տեղից մի հեծանիվ ճարել:
Չէ´, Ձմեռ պապ չեմ, բայց ես կարող եմ Ջոյի համար ինչ-որ տեղից մի հեծանիվ ճարել:
ՈՍՏԻԿԱՆ
Դու հարբա՞ծ ես:
Դու հարբա՞ծ ես:
ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ
Ո´չ, հարբած չեմ: Սուրբ Ծննդյան տոնն է, և անկասկած բավականին խմիչք ունեմ կատարս տաքացնելու համար: Բայց ես հարբած չեմ: Էդ ամբողջ հանդիսատեսից առնվազն մեկ երեխա պետք է ստանա իր ուզածը:
Ո´չ, հարբած չեմ: Սուրբ Ծննդյան տոնն է, և անկասկած բավականին խմիչք ունեմ կատարս տաքացնելու համար: Բայց ես հարբած չեմ: Էդ ամբողջ հանդիսատեսից առնվազն մեկ երեխա պետք է ստանա իր ուզածը:
ՈՍՏԻԿԱՆ
Ի՞նչ ես ուզում անել. երեխայի համար հեծանի՞վ ձեռք բերել:
Ի՞նչ ես ուզում անել. երեխայի համար հեծանի՞վ ձեռք բերել:
ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ
Հա´, բա ոնց: Նա էլ ուրիշ բան չի խնդրել: Ասել է` մի հեծանիվ: Տուն ուզող պստիկ մի
աղջիկ կար: Իսկական տուն: Բան չունեմ ասելու. ես չէի կարող նրա համար տուն ձեռք բերել, բայց կարող եմ Ջոյի համար հեծանիվ ճարել: Էդ մանչուկներից գոնե մեկը պետք է ստանա իր ուզածը:
Հա´, բա ոնց: Նա էլ ուրիշ բան չի խնդրել: Ասել է` մի հեծանիվ: Տուն ուզող պստիկ մի
աղջիկ կար: Իսկական տուն: Բան չունեմ ասելու. ես չէի կարող նրա համար տուն ձեռք բերել, բայց կարող եմ Ջոյի համար հեծանիվ ճարել: Էդ մանչուկներից գոնե մեկը պետք է ստանա իր ուզածը:
ՈՍՏԻԿԱՆ
Լավ, լավ: Հասկացա:
(Վարորդին)
Կանգնեցրու´ ավտոխցիկը, հա՞, Բի´լլ:
Լավ, լավ: Հասկացա:
(Վարորդին)
Կանգնեցրու´ ավտոխցիկը, հա՞, Բի´լլ:
(Պարեկը կանգ է առնում)
ԲԻԼԼ
Ի՞նչ է պատահել:
Ի՞նչ է պատահել:
ՈՍՏԻԿԱՆ
Նա ցանկանում է այդ աղքատ երեխաներից մեկի համար գնել այն, ինչ երեխան ուզում է: Հենց այն, ինչ ուզում է: Չես կարող դրա համար նրան մեղադրել: Ես մտադիր եմ նրան դուրս թողնել:
Նա ցանկանում է այդ աղքատ երեխաներից մեկի համար գնել այն, ինչ երեխան ուզում է: Հենց այն, ինչ ուզում է: Չես կարող դրա համար նրան մեղադրել: Ես մտադիր եմ նրան դուրս թողնել:
ԲԻԼԼ
Լավ, Մա´ք: Ինձ համար մեկ է: Հե՜յ, ախպե´րս, երեխեն ի՞նչ է ուզում որ…
Լավ, Մա´ք: Ինձ համար մեկ է: Հե՜յ, ախպե´րս, երեխեն ի՞նչ է ուզում որ…
ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ
Նրա ամբողջ ուզածը մի հեծանիվ է, ընդամենը դա: Ուրիշ ոչինչ:
Նրա ամբողջ ուզածը մի հեծանիվ է, ընդամենը դա: Ուրիշ ոչինչ:
ԲԻԼԼ
Ի՞նչ արժե հեծանիվը:
Ի՞նչ արժե հեծանիվը:
ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ
Հոգ չէ, թե ինչ արժե: Ես նրա համար կճարեմ իր ուզած ցանկացած հեծանիվը:
Հոգ չէ, թե ինչ արժե: Ես նրա համար կճարեմ իր ուզած ցանկացած հեծանիվը:
ՈՍՏԻԿԱՆ
Ի՞նչ է, հարու՞ստ ես:
Ի՞նչ է, հարու՞ստ ես:
ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ
Չէ´, հարուստ չեմ, բայց ավելին ունեմ, քան պետք է: Նրա´նք են աղքատ: Դուք չեք կարող նրանց բոլորին տալ էն, ինչ ուզում են, մինչդեռ դու կարող ես նրանցից գոնե մեկին տալ էն, ինչ ուզում է:
Չէ´, հարուստ չեմ, բայց ավելին ունեմ, քան պետք է: Նրա´նք են աղքատ: Դուք չեք կարող նրանց բոլորին տալ էն, ինչ ուզում են, մինչդեռ դու կարող ես նրանցից գոնե մեկին տալ էն, ինչ ուզում է:
ՈՍՏԻԿԱՆ
Լա´վ, առաջ գնանք: Կարծում ես` կկարողանա՞ս գտնել երեխային:
Լա´վ, առաջ գնանք: Կարծում ես` կկարողանա՞ս գտնել երեխային:
ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ
Ես կգտնեմ նրան: Անունը Ջո Բեննեվընթ է:
Ես կգտնեմ նրան: Անունը Ջո Բեննեվընթ է:
ՈՍՏԻԿԱՆ
Բեննեվը՞նթ: Դա այն երկու տղաներից մեկի անունը չէ, ում երեք, թե չորս տարի առաջ խոշոր կողոպուտի համար նստեցրել են:
Բեննեվը՞նթ: Դա այն երկու տղաներից մեկի անունը չէ, ում երեք, թե չորս տարի առաջ խոշոր կողոպուտի համար նստեցրել են:
ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ
Հա´, կարծեմ դա է:
Հա´, կարծեմ դա է:
ՈՍՏԻԿԱՆ
Երևի նրա եղբորը:
Երևի նրա եղբորը:
ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ
Երևի:
Երևի:
ՈՍՏԻԿԱՆ
Ի՞նչ էր նրա անունը:
Ի՞նչ էր նրա անունը:
ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ
Նիք:
Նիք:
ՈՍՏԻԿԱՆ
Ճի´շտ է: Նիք Բեննեվընթ: Հա´, կարծում եմ, որ նրա պես երեխան պետք է ստանա իր ուզածը: Լա´վ, դու կարող ես նրա համար մի հեծանիվ ճարել:
Ճի´շտ է: Նիք Բեննեվընթ: Հա´, կարծում եմ, որ նրա պես երեխան պետք է ստանա իր ուզածը: Լա´վ, դու կարող ես նրա համար մի հեծանիվ ճարել:
ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ
Շնորհակալություն:
(Դադար)
Շատ շնորհակալ եմ:
Շնորհակալություն:
(Դադար)
Շատ շնորհակալ եմ:
(Ցած է իջնում)
ՈՍՏԻԿԱՆ
Չարժե:
(Դադար)
Նիք…
Չարժե:
(Դադար)
Նիք…
ԲԻԼԼ
Նի՞ք ասեցիք:
Նի՞ք ասեցիք:
ՈՍՏԻԿԱՆ
Հա´, Նիք Բեննեվընթ: Դե, գնացի´նք:
Հա´, Նիք Բեննեվընթ: Դե, գնացի´նք:
(Պարեկը քշում, հեռանում է: Լսվում է երթևեկության ձայնը. ավտոմոբիլներ, տրամվայներ, մետրոյի գնացքներ և այլն: Հետո` փողոցի մեծաքանակ մարդկանց խուլ աղմուկը):
ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ
(Ընդդեմ քաղաքի աղմուկի)
Մի րոպե, Ձմեռ պապ: Ես ցանկանում եմ խոսել ձեզ հետ: Եվ դուք էլ լսեք, երեխանե´ր:
(Ընդդեմ քաղաքի աղմուկի)
Մի րոպե, Ձմեռ պապ: Ես ցանկանում եմ խոսել ձեզ հետ: Եվ դուք էլ լսեք, երեխանե´ր:
(Երաժշտություն)
Փորձե´ք չափից շատ բան չուզել, թեև կարևոր չէ, թե որքան եք ուզում, կամ ինչքան քիչ եք ստանում, սրտաբեկ տուն մի´ գնացեք, որովհետև դուք տեսաք ու զրուցեցիք նրա հետ, իսկ նա ձեզ չտվեց էն, ինչ ցանկանում էիք: Շատ բան ցանկացող շատ մարդ կա. փորձեք չափից շատ բան չուզել, փորձեք բավարարվել ձեր ունեցածով, որովհետև ձեր ունեցածը լիուլի է. չէ՞ որ աշխարհը ձեզ տրված է ապրելու համար, իսկ աշխարհը լավ տեղ է, չէ՞ որ դուք ցերեկ ունեք` դպրոց գնալու և խաղի համար ու չէ՞ որ գիշեր ունեք` տուն վերադառնալու, գրքեր կարդալու, անկողին մտնելու և քնելու համար. չէ՞ որ ձեզ կյանք է տրված. ոչ ոք ձեզ չի մեղադրելու շատ ուզենալու համար. սարսափելի շատ – գոնե` ամեն Սուրբ Ծնունդին, – բայց վատ մի´ զգացեք դրա համար, որովհետև դուք ավելին ունեք, քան որևէ մեկը: Իսկ դու, Ձմեռ պապ, քեզ հիմարի տեղ մի´ դիր, հա՞: Նրանց շարունակ մի´ հարցրու, թե ինչ են ուզում. նրանց մի´ ստիպիր կարծելու, թե դու պատրաստվում ես տալու իրենց ուզած ամեն ինչը, իսկ հետո բան էլ չես տալիս: Մի քիչ խելք ունեցիր էդ գլխիդ մեջ, էլի: Փորձիր ցույց տալ նրանց, թե որչափ արդեն ունեն, նույնիսկ եթե նրանք աղքատ են, նույնիսկ եթե իրոք կարիք ունեն թե´ իսկական տների` ապրելու համար, թե´ զգեստների, թե´ ուտելիքի և թե´ բոլոր մյուս բաների: Փորձի´ր քաջալերել նրանց` հաճույք զգալ էն բանից, ինչ որ ունեն: Նրանք հավատում են քեզ, ուրեմն աշխատեցրու´ ուղեղդ: Եթե չես կարողանում նրանց տալ ինչ ուզում են, փորձի´ր նրանց հասկացնել, թե որքան արդեն ունեն: Քեզ մի´ պահիր հասարակ մարդ արարածի պես. նրանք քեզ հավատ են ընծայում, նրանք հավատացած են, որ դու կարող ես ցանկացած բան անել, ամեն, ամեն ինչ, իսկ դու անկարող ես, ուստի թող նրանք դա իմանան, էդ դեպքում փշրված սրտերով չեն վերադառնա իրենց ետնախորշերը: Մենք սիրում ենք քեզ, Ձմեռ պապ, բայց փորձի´ր ուղեղդ շարժել, էլի: Հարցն իրերը չեն, որ նրանք ուզում են կամ որոնց կարիքն ունեն, ու դու պարտավոր ես դա նրանց սովորեցնել: Դու պարտավոր ես նրանց տեղեկացնել, որ կարևոր չէ` ինչքան քիչ բան ունեն, նրանք միշտ էլ կարող են ուրիշներին տալ, և դու պետք է սովորեցնես նրանց, որ միայն տալն է նրանց երջանկացնելու: Եվ դու պարտավոր ես նրանց տեղեկացնել, որ իրենք ստիպված չեն “ինչ-որ բաներ” տալ. “ինչ-որ բաները” կարելի է գնել, բայց էն լավ բաները, որոնք կարող են տրվել, չեն կարող գնվել: Լավ բաները ծնվում են մարդկանց մեջ, և դրանք էնտեղ են միշտ` սպասելով դիմացինին փոխանցվելուն: Եվ մարդկանց նվիրելը միակ բանն է, որ կարող է ցանկացած մարդու երջանկացնել: Հիմա դառնամ ձեզ, երեխանե´ր: Սուրբ Ծննդյան տոնի լույսերն ավելի պայծառ չեն, քան ձեր սեփական լույսերը: Աշխարհում ավելի հրաշալի նվեր չկա, քան էն, որ ինքներդ ձեր սիրելիներին ասում եք` ես սիրում եմ քեզ: Չկան ավելի անուշ ու ջերմ բաներ, քան ձեզ համար ոչինչ չպահանջող և ուրիշներին սեր պարգևող ձեր իսկ սրտերը: Ավելի հանդիսավոր ու գեղեցիկ օրեր չկան, քան էն հին, բարի ժամանակները, որ հիշում եք` ավելի լավն էին. ավելի լավ` տալը, քան ստանալը: Իսկ ձեզնից ամեն ոք կարող է տալ: Ձեզնից յուրաքանչյուրը մի-մի միլիոնատեր է` հրաշալի բաներ տալու համար: Ոչ մի ընծա ավելի թանկարժեք չէ, որքան էն, ինչ տալիս եք ձեր ունեցածից: Եվ ինչքան շատ տաք, էնքան շատ կստանաք: Սպասե´ք, երեխանե´ր: Արդեն գիտեք, որ մնացածիս պես դուք էլ մեծանալու և գուցե նույնիսկ էն ժամանակ էլ չիմանաք, թե ձեզնից յուրաքանչյուրը միշտ ինչ պետք է տար և ստանար ու գուցե մտածեք, թե ինքներդ էլ չեք ստացել էդ լավ բաները, երբ երեխա եք եղել: Դուք պարտավոր եք իմանալ, որ լավ բանը ձեզ համար, մեզնից յուրաքանչյուրի համար միայն էն է, թե մեզնից ամեն մեկն ինչ պետք է տա, իսկ մեզնից ամեն մեկը շատ մեծ գործ ունի անելու` ավելի շատ, քան ինքը` Ձմեռ պապը: Դուք պարտավոր եք դա իմանալ, երեխանե´ր: Եթե երբևէ ցանկանում եք երջանիկ լինել, դուք պետք է սկսեք էդ մեծ գործն էսօրվանից:
Թարգմանչի կողմից
Հայերեն առաջին անգամ հրատարակվող “խիստ սարոյանական” այս պիեսը, որ “ակամա” գրվել է ռադիոթատրոնի համար, ունի իր “պատմությունը”: Վ. Սարոյանի դուստրը` Լյուսին, պատմում է. “Նա (Սարոյանը) գտնվելիս է եղել որբանոցում` երեք տարեկան. որբանոցի ամենափոքրիկ երեխան: Ս. Ծնունդն է մոտենում, առաջին Ս. Ծնունդը, որ մնալու էր նրա հիշողության մեջ, որովհետև իր ընտանիքում, տիկին Թագուհու հետ անցկացրած ոչ մի ծնունդ հետք չէր թողել նրա մանկական հիշողության մեջ: Ներս են բերում Կաղանդ պապիկին, որպեսզի խոսի երեխաների հետ, իմանա նրանց ցանկությունը, թե ով ինչ նվեր է ուզում ստանալ: Հերթը հասնում է հորս: …Պապիկը հարցնում է. “Ասա´, ի՞նչ ես ուզում, Ուիլլի´”: Այդ օրվանից այս պիտակը կպչում է նրա անվանը: Նա ասում է. “Հորս եմ ուզում”: Կաղանդ պապիկը պատասխանում է. “Լավ, տեսնեմ, թե ինչ կարող եմ անել”: Հայրս լրջորեն հավատում է, որ Ս. Ծննդյան օրը հայրը կհայտնվի: Անընդհատ մտածում է, թե դա ինչպես է լինելու: Երկար է մտածում: Վերջապես գալիս է Ս. Ծնունդը, բոլոր երեխաներին հավաքում են սրահում և յուրաքանչյուրին տալիս մի փոքրիկ փաթեթ: Մի տուփ էլ մեկնում են հորս և ասում. “Սա քո նվերն է, Ուիլլի´”: Նա նայում է տուփին և հասկանում, որ հայրը չի կարող դրա մեջ լինել… Փախչում է որբանոցից: Նա պատրանքաթափ էր եղել: Այլևս չէր հավատում Ս. Ծննդյան տոնական արարողություններին: …Այս հիշողությունը քարուքանդ էր անում նրա հոգին”:
“Ամենազոր” Կաղանդ պապի “անզորությունը” սպիավոր հիշողություն թողեց Սարոյանի մեջ, իսկ 1940թ.-ին Սուրբ Ծնունդի նախօրեին նման իսկական մի դեպք առիթ տվեց 32-ամյա դրամատուրգին գրելու “Բան ունեմ ասելու” կարճ պիեսը: Ռադիոյով հեռարձակում են աղքատ երեխաների համար կազմակերպած Ս. Ծննդյան երեկոն: Սարոյանը, ով ինչ-որ բան էր գրում, ակամա գցում է գրիչը և սկսում է ունկնդրել: “Այն, ինչ լսեցի…, գրում է նա, – հիվանդացրեց ինձ… Ինձ բան չէր մնում անելու, քան գրել. այդպես էլ արեցի: Սկսեցի գրել հենց այն րոպեից, երբ ավարտվեց հաղորդումը, գրել ճիշտ այնպես, ինչպես լսել էի: …Մնացած մասն էլ այն է, ինչ ես հույս ունեի լսել, բայց չլսեցի”:
“Մնացած մասը” ասելով` Սարոյանը նկատի ուներ այն, ինչ ասվում է պիեսը եզրափակող Երիտասարդի մենախոսության մեջ: 1941թ.-ին Սուրբ Ծնունդի նախօրեին այս թատերախաղը հեռարձակվեց CBS-ով:
Այս դրամայի կապակցությամբ “Razzle-Dazzle” գրքում Սարոյանը գրում է. “Մարդիկ աշխարհ են գալիս բազմաթիվ ուժեղ ու լավ կողմերով, սակայն ամենուժեղը սպասումն է, որը լույս աշխարհ է գալիս ամեն մի նոր մարդու հետ: Այս ակնկալիքը չափազանց հզոր է մարդու մեջ, երբ նա դեռ ջահել է, թեև դա երբեք ամբողջովին չի լքում իրեն”:
Երբ խոչընդոտում են փոքրիկ, անմեղ մարդու` երեխայի սպասումների իրականացումը, խաբելով դառնացնում սիրտը, անլուրջ վերաբերվում, անտես ու լուռ ցնցվում է նրա հոգին, իսկ Գեղեցիկը հետզհետե սկսում է որբացած թվալ նրան, կյանքը դիտում է միայն աբսուրդի սև պատուհանից, ինքն էլ դառնում իր իսկ հակապատկերը` ասենք, ինքնագոհ, “ժպտադեմ սրիկա”, որով հետաքրքիր, բայց, ավա՜ղ, հարուստ է մարդկության պատկերասրահը: Ու ինչ-որ բան, մեծ բան խաթարվում է աշխարհում, երբ մարդկային ցեղի գրեթե ամեն մի մասնիկ, ով մանկուց խաբկանքներով է սնվել, չարանում է իր նմանի դեմ, աշխարհի դեմ, և այդպես ստեղծում ենք յուրահատուկ մի դժոխք մեր սիրելի երկրի վրա…
“Ամենազոր” Կաղանդ պապի “անզորությունը” սպիավոր հիշողություն թողեց Սարոյանի մեջ, իսկ 1940թ.-ին Սուրբ Ծնունդի նախօրեին նման իսկական մի դեպք առիթ տվեց 32-ամյա դրամատուրգին գրելու “Բան ունեմ ասելու” կարճ պիեսը: Ռադիոյով հեռարձակում են աղքատ երեխաների համար կազմակերպած Ս. Ծննդյան երեկոն: Սարոյանը, ով ինչ-որ բան էր գրում, ակամա գցում է գրիչը և սկսում է ունկնդրել: “Այն, ինչ լսեցի…, գրում է նա, – հիվանդացրեց ինձ… Ինձ բան չէր մնում անելու, քան գրել. այդպես էլ արեցի: Սկսեցի գրել հենց այն րոպեից, երբ ավարտվեց հաղորդումը, գրել ճիշտ այնպես, ինչպես լսել էի: …Մնացած մասն էլ այն է, ինչ ես հույս ունեի լսել, բայց չլսեցի”:
“Մնացած մասը” ասելով` Սարոյանը նկատի ուներ այն, ինչ ասվում է պիեսը եզրափակող Երիտասարդի մենախոսության մեջ: 1941թ.-ին Սուրբ Ծնունդի նախօրեին այս թատերախաղը հեռարձակվեց CBS-ով:
Այս դրամայի կապակցությամբ “Razzle-Dazzle” գրքում Սարոյանը գրում է. “Մարդիկ աշխարհ են գալիս բազմաթիվ ուժեղ ու լավ կողմերով, սակայն ամենուժեղը սպասումն է, որը լույս աշխարհ է գալիս ամեն մի նոր մարդու հետ: Այս ակնկալիքը չափազանց հզոր է մարդու մեջ, երբ նա դեռ ջահել է, թեև դա երբեք ամբողջովին չի լքում իրեն”:
Երբ խոչընդոտում են փոքրիկ, անմեղ մարդու` երեխայի սպասումների իրականացումը, խաբելով դառնացնում սիրտը, անլուրջ վերաբերվում, անտես ու լուռ ցնցվում է նրա հոգին, իսկ Գեղեցիկը հետզհետե սկսում է որբացած թվալ նրան, կյանքը դիտում է միայն աբսուրդի սև պատուհանից, ինքն էլ դառնում իր իսկ հակապատկերը` ասենք, ինքնագոհ, “ժպտադեմ սրիկա”, որով հետաքրքիր, բայց, ավա՜ղ, հարուստ է մարդկության պատկերասրահը: Ու ինչ-որ բան, մեծ բան խաթարվում է աշխարհում, երբ մարդկային ցեղի գրեթե ամեն մի մասնիկ, ով մանկուց խաբկանքներով է սնվել, չարանում է իր նմանի դեմ, աշխարհի դեմ, և այդպես ստեղծում ենք յուրահատուկ մի դժոխք մեր սիրելի երկրի վրա…
Комментариев нет:
Отправить комментарий