пятница, 5 февраля 2016 г.

Մարդ, ում վստահում եմ…

Մարդ, ում վստահում եմ…
Ունեմ մեծ շրջապատ, որոնցից հաստատ ինչ-որ մեկի վստահում եմ: Վստահում եմ իմ բոլոր ընկերուհիներին: Վստահելը  հարգանք է դիմացինիդ նկատմամբ:Վստահել նշանակում է համուզված լինել, որ դիմացինդ քեզ չի դավաճանում, վստահում է քեզ, հասկանում է, նա էլ է քեզ հետ անկեղծ, չի թերագնահատում և չի գերագնահատում քո կարողությունները: Վստահել պետք է հոգով բարի և քեզ հոգեհարազատ մարդկանց: Բայց այն մարդը, ում վստահում ես ,հնարավոր է՝ դավաճանի քեզ, բայց հիասթափվելը լավ բան չէ: Ուրախ եմ, որ ունեմ վստահելի ընկերուիներ: Պատահում է այնպես, որ անեմ մեկին մի բան եմ վստահում՝ տարբեր մարդկանց տարբեր բաներ:Չեմ ուզում առանձնացնել նրանցից մեկին՝ նրանք բոլորն ել ինձ համար հավասար են:
Բայց միևնույն է, մարդու ամենավստահելի մարդիկ իր ծնողներ են:  ^_^

Комментариев нет:

Отправить комментарий