воскресенье, 9 октября 2016 г.

Առարկայական, թե նախագծային ուսուցում


Առարկայական, թե նախագծային ուսուցում

Մինչև այս տարի մենք աշխատում էինք մեր ավանդական՝ առարկայական ծրագրով (գալիս էինք դպրոց, դաս էինք պատմում, առաջադրանքներ էինք անում,…): Այս ուսուցման ձևը ադյքան էլ արդյունավետ չէ երեխաների գիտելիքների զարգացաման համար, քանի որ երեխան չի կարող ազատ շարադրել մտքերը, ցույց տալ իր հնարավորությունները այլ  աշխատանքների մեջ: Ես դա այդքան էլ արդյունավետ չեմ համարում: Այս տարի տիկին Մարիետի հետ մենք սկսել ենք աշխատել նախագծային ուսուցմամբ: Այդպես աշխատելու առավելությունը այն է, որ մենք կարող ենք զբաղվել մեր նախընտրած աշխատանքով, դա կարող է լինել ազատ շարադություն, նախագիծ (իմ նախագծերից են՝ Մտքեր, մտքեր և կրկին մտքեր, …), և այլն: Այս ուսուցումը ազատ գործունեության, ընտրության, ազատ մտքի, երեխաների ազատության, առաջադիմության համար է՝: Այս ուսուցման ձևը նաև իր նմեջ ընդգրկում է ձայնագրություններ և տեսանյութեր: Տեսանյութեր պատրաստելը նույն պես առդյունավետ աշխատանք է, քանի որ այդպես երեխաները սովորում են տարբեր ծրաագրերով աշխատել և մոնտաժել: Այս ամենի շնորհիվ մենք կարող են ցույց տալ մեր նախագծերը, հանրությանը և նաև ընդգրեկ: Ընդգրել ասելով ինկատի ունեմ գնալ ինչ որ մի այգի (օրինակ՝ Չարենցյան թափառումներ) և հարցեր տալ, պատմել և ծանոթացնել հանրության այն ամենը ինչը մենք գիտենք, կամ սովորել այն ինչ որ գիտեն մյուսները:
Այսքանով ես ուզում եմ ասել, որ նախընտրում եմ անել այն ինչը ինձ դուր է գալիս, որտեղ ես կարող եմ ազատ շարադրել մտքերս, գիտելիքների փոխանակում կատարել՝ այսինքն աշխատաել նախագծային ուսուցմամբ: 

Комментариев нет:

Отправить комментарий